معرفی سرویس پرداخت در محل دانا حمل


پرداخت در محل دانا حمل

معرفی سرویس پرداخت در محل دانا حمل

امروزه با پیشرفت تکنولوژی امکان خرید مشتری بدون ثبت سفارش وجود دارد، افراد می‌ توانند هزینه کالای مورد نظر خود را به صورت پرداخت در محل با استفاده از درگاه های واسطه، سیستم های اعتباری، سایت های معتبر، درگاه های بانکی و … پرداخت کنند.

در فروشگاه های اینترنتی مهمترین مرحله خرید پرداخت صورتحساب توسط خریدار است، یکی از مهمترین روش هایی که اعتماد مشتریان جلب می کند، ارائه روش های مختلف برای پرداخت است. مشتریان اگر بتوانند در زمان تحویل کالا هزینه آن را پرداخت کنند، مطمئناً به آن سایت یا شرکت اعتماد خواهند کرد.شرکت دانا حمل با ارائه خدمت پرداخت درب منزل این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده است که با خیالی اسوده کالای مورد نظر خود را خریداری کنند. ما در این مطلب می خواهیم درباره سرویس پرداخت در محل نکاتی را عنوان کنیم، به شما پیشنهاد می ‌کنیم که تا پایان با ما همراه باشید.

پرداخت بعد از تحویل کالا

روش های پرداخت توسط مشتری شامل پرداخت نقدی، پرداخت اقساطی، پرداخت درب منزل و پرداخت اعتباری می شود؛ هر کدام از این موارد ابزار خاص خود را می طلبد. برای مثال افرادی که پرداخت نقدی را انتخاب می کنند باید توسط درگاه های بانکی و یا واسطه هزینه کالا را بپردازند. یکی از سرویس‌های قابل اعتماد برای مشتری و فروشنده سرویس پرداخت در محل مشتری است؛ پرداخت در محل به معنای خریداری کالا از یک سایت است که مشتری باید بعد از دریافت کالا مبلغ را به پیک و یا نماینده فروشنده تحویل دهد.

ویژگی های سرویس پرداخت در محل چیست؟

انتخاب هر نوع از پرداخت ویژگی های خاص خود را دارد، ویژگی پرداخت درب منزل باعث بالا بردن اعتماد مشتریان و همین طور بالا رفتن بازده فروشگاه ها می شود. در این روش واریز نقدی تنها در زمان دریافت کالا در محل امکان پذیر است. در روش پرداخت درب منزل هیچ گونه پیش پرداخت آنلاین و یا حواله بانکی نیاز نیست،اصطلاحاً به این کار جمع ‌آوری هنگام تحویل می گویند. معاملاتی اینترنتی با استفاده از وجه نقد و یا سایر اشکال بدون وجه امکان پذیر از جمله استفاده از کارت های اعتباری امکان پذیر است، بنابراین نیازی نیست که حتماً پول به صورت نقدی و فیزیکی پرداخت شود. افراد می ‌توانند با فروشگاه هایی که ویژگی پرداخت در محل را برای فروش کالاهای خود اعمال نکرده‌ اند تماس بگیرند و انتظارات خود را بیان کنند.

ویژگی‌های مثبت پرداخت درب منزل

  1. فروشگاه هایی که از روش پرداخت درب منزل برای فروش کالاهای خود به صورت اینترنتی استفاده می کنند، معمولاً با افزایش اعتماد مشتری رو به رو می شوند. یکی از سیاست‌های فروشگاه های اینترنتی همین موضوع است، زیرا مشتری با دیدن و لمس کالا می تواند مبلغ را با اعتماد پرداخت کند. یکی از اصول مارکتینگ همین قضیه است که باعث جلب رضایت و اعتماد مشتری نسبت به فروشگاه می شود.
  2. کالاهایی که به تایید مشتری نیازمند هستند برای دریافت هزینه باید از روش پرداخت در محل استفاده کنند. فروشگاه های اینترنتی معتبر موظف هستند که از روش پرداخت درب منزل را برای مشتریان فعال کنند، برای مثال کالاهایی مانند لباس، کیف، کفش و … که نیازمند دیدن جنس و تایید مشتری هستند بهتر است که به صورت پرداخت در محل هزینه ان ها دریافت شود که فرد بعد از دیدن شکل ظاهری و تایید سایز برای پرداخت مبلغ اقدام کند.
  3. موارد سودمندی بسیاری در روش پرداخت درب منزل وجود دارد، یکی دیگر از موارد سودمند شرکت‌های ارائه دهنده خدمات هستند. برای مثال نیروی انسانی بیشتری برای انجام فروشگاه های اینترنتی مورد نیاز هستند این موضوع باعث اشتغال زایی در جامعه می‌شود. دانا حمل به افرادی که قصد خرید انلاین دارند اما نمیخواهند وجه را انلاین پرداخت کنن این امکان را می دهد که بعد از دریافت کالا و در محل گیرنده پرداخت صورت بگیرد.

ویژگی های منفی پرداخت در محل

  1. روش پرداخت درب منزل یا محل کار باعث از بین رفتن و دوری از روح فروش آنلاین می شود؛ این موضوع بدان معناست که جامعه روز به روز به سوی فروش آنلاین پیش می رود. معمولاً افرادی که چند خرید آنلاین موفق را تجربه می کنند، ترجیح می دهند که تمام کارهای فروش، دریافت و خرید مایحتاج زندگی را به صورت آنلاین انجام دهند. فروشگاه های بزرگی همچون آمازون پروسه تحویل کالا را امروزه توسط ربات ها طراحی کرده است، به این صورت که برای تحویل دادن کالا به مقصد دیگر نیازی به نیروهای انسانی نیست.
  2. نکته منفی دیگر در سیستم پرداخت در محل این است که برای بعضی از اجناس و کالاها نمی ‌توان از گزینه پرداخت در محل استفاده کرد. این ویژگی درباره کالاهایی که تاریخ انقضا دارند ایا اجناس خوراکی هستند صادق است؛ برای مثال افرادی که میوه و خوراکی سفارش می دهند نمی ‌توانند از خدمات پرداخت در محل بهره بگیرند، زیرا در صورت عدم خرید و عدم پرداخت پول به کالا خسارت وارد می شود و به هر دلیلی بازگشت کالا باعث خرابی آن می شود.
  3. یکی دیگر از نکات منفی خدمات پرداخت در محل مشتری این است که فردی که مامور تحویل کالا است و مبلغ را دریافت می کند، باید فردی قابل اعتماد باشد. اهمیت این موضوع در خدمات پرداخت در محل زمانی اشکار می شود که فروش در خارج از شهر و شهرستان باشد، بنابراین فروشگاه های اینترنتی حتماً باید از افراد معتمد برای کار کردن در این سیستم استفاده کنند.

سیستم پرداخت در محل مشتری

امروزه با توجه به شلوغی بازارها، خطر ابتلا به کرونا، آلودگی هوا، اتلاف وقت و انرژی، بسیاری از افراد به خرید اینترنتی روی آورده اند. کاربران فضای مجازی به سایت های فروشگاهی مراجعه کرده و محصولات مورد نیاز خود را از آن جا خریداری می ‌کنند، اما در قبال این اعتماد می خواهند که به فروشگاه ها خدمات پرداخت در محل را برای آن ها فعال کنند؛

شرکت دانا حمل ارایه دهنده سرویس ویژه فروشگاه های اینترنتی با نام حمل و نقد (cod) می باشد تفاوت سرویس COD دانا حمل با رقبای خود این است که فروشندگان کالا پس از عقد قرارداد با دانا حمل و ثبت شماره حسابشان در سامانه های پرداخت دانا حمل، مبالغ وصول شده کالاهای خود را آنلاین و مطابق با قوانین شاپرک در حساب های خود دریافت می کنند. و عملا مانند زمانی است که فروشنده دستگاه کارت خوان خود را به محل خریدار ارسال کرده.

در سال های اخیر یکی از اصلی ترین تقاضای مشتریان سرویس پرداخت در محل فروشگاه های اینترنتی است، زیرا یک پل ارتباطی و اعتمادی بین مشتری و فروشنده را شکل می دهد. کاربری که به روند فروش جنس کالا و همین طور اعتماد به سایت فروشگاهی، خرید خود را انجام می دهد، اگر تجربه خوبی از این خرید به دست آورد مطمئناً باز هم اقدام به خرید اینترنتی می کنند و دیگران را نیز تشویق خواهد کرد که از آن فروشگاه اینترنتی مطمئن خرید کنند.

این موضوع باعث بالا رفتن بازدهی فروشگاه میشود نکته دیگر که فروشگاه ها باید به آن توجه خاصی داشته باشند این است که اطلاعات مشتریان باید محرمانه باشد امروزه با وجود کلاهبرداری ها و سواستفاده های شخصی از اطلاعات افراد فروشگاه ها باید دقت بیشتری داشته باشند و امانت داره اطلاعات مهم مشتریان خود بوده تا بتوانند رضایت حداکثری مشتریان خود را بدست آورند و در بین مردم محبوبیت بیشتری کسب کنند.


[ بازدید : 169 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 17 ارديبهشت 1400 ] [ 17:12 ] [ سامان ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر