بررسی بهترین ماشین های ظرف شویی برند بوش (مدل های 2020)


امروزه دیگر هیچ کس حوصله ظرف شستن ندارد و حالا که تکنولوژی به کمک انسان آمده ، چه بهتر که این کار خسته کننده را به یک ماشین بسپاریم و خودمان به کار های مهم تری در زندگی مان بپردازیم.

در این مقاله به بررسی برترین مدل های سال 2020 برند آلمانی بوش می پردازیم. حتما می دانید که برند بوش بسیار کم اصطحلاک است و با خرید یکی از آنها خیلی کم به تعمیر ماشین ظرف شویی احتیاج خواهید داشت. البته در این صورت هم مشکل خاصی نیست چون تعمیر کاران حرفه ای برای این کار در ایران وجود دارند (مثلا در شهر کرج : تعمیر ظرفشویی در کرج) ، ولی چه بهتر که دستگاهی را خریداری کنیم که کمترین احتیاج را به تعمیر داشته باشد.

با ما همراه باشید.

اولین مدلی که به شما معرفی می کنیم :

Bosch 800 Series Dishwasher 24"" Stainless Steel SHPM78Z55N

این ماشین ظرفشویی از برند Bosch دارای تمام ویژگی هایی است که می توانید از یک ماشین ظرف شویی بخواهید. این ماشین ظرفشویی با دستگیره 800 توپی و کنترل بالای صفحه ، به طرز حیرت انگیزی ساکت ، فوق العاده جادار و بسیار شگفت آور است ، و در واقع یک سرمایه گذاری ارزشمند برای خانه شما محسوب می شود.

این ماشین ظرفشویی Bosch دارای عرض 24 اینچ است و دارای وان داخلی ساخته شده از استیل است. این ماشین ظرفشویی می تواند با 16 حالت مختلف ظرف های شما را بشوید و دارای یک قفسه یک سوم قابل انعطاف است که هر وقت خواستید می توانید با 30 درصد ظرفیت به شستن ظرف بپردازید.
علاوه بر این ، قفسه ها در این ماشین قابل تنظیم هستند و به شما امکان می دهند ظروف را از هر شکل و اندازه به راحتی بشویید.

این ماشین ظرفشویی علاوه بر فضای داخلی بسیار کاربردی خود ، شامل شش چرخه شستشو و پنج گزینه اضافی از جمله نیم بار و ضد عفونی کننده است.

همه دوست دارند ماشین ظرفشویی آرام و ساکت باشد و این ماشین دقیقا همین طور است. ، اکثر مصرف کنندگان این دستگاه می گویند وقتی ظرف های بزرگتری برای تمیز کردن دارید ، امکان تنظیم قفسه های بسیار راحت و مناسب است.
مدل بعدی که به شما معرفی می کنیم هم یک دستگاه فوق العاده است :

Bosch 100 Series Front Control Tall Tub Dishwasher


برخی از مدل های پیشرفته تر Bosch می توانند 1000 دلار و یا حتی بیشتر داشته باشند ، اما برای بدست آوردن ماشین ظرفشویی با کیفیت و مناسب از این مارک لازم نیست آنقدر هزینه کنید.

ماشین ظرفشویی ساخته شده سری 100 بوش ، با کنترل داخلی و لوله استیل ضد زنگ ، یک مدل مقرون به صرفه است که قیمت آن کمتر از 500 دلار است ، با این حال هنوز هم ویژگی های بسیار عالی خود را حفظ کرده است.

این ماشین ظرفشویی 24 اینچی دارای نمای خارجی و یک وان با استیل ضد زنگ است که می توانید تا 14 حالت مختلف ظرف شویی را با آن تجربه کنید. این دستگاه خیلی کم صدا کار می کند و شامل یک قفسه ابزار است که به شما کمک می کند تا در طول چرخه شست و شو هم به آن ظرف اضافه کنید.

بررسی ها نشان می دهد که این ماشین ظرفشویی برای تمیز کردن همه چیز ، فوق العاده است و عملکرد آرام و کاملا راضی کننده ای دارد.


آخرین دستگاهی که قصد معرفی آن را داریم یک ماشین ظرف شویی فوق پیشرفته و لاکچری با امکانات بسیار زیاد است :

Bosch Ascenta Front Control Tall Tub Dishwasher


هر ماشین ظرفشویی طراحی خاص خود را دارد و برای هر طرح مزایایی وجود دارد. با داشتن این ماشین ظرفشویی می توانید به سرعت و به راحتی برنامه شست و شو را تهیه کرده و بر پیشرفت آن در طول چرخه نظارت کنید.

ماشین ظرف شویی Bosch Ascenta Series Front Control Tall Tub Tash ، یک مدل نسبتا ارزان قیمت است که نتایج بزرگی را ارائه می دهد.

این ماشین ظرفشویی 24 اینچی ، دارای یک وان بلند از استیل ضد زنگ برای فضای داخلی است که به 14 بخش مختلف تقسیم می شود و هر ظرفی را که بخواهید می توانید در آن جا بدهید!

این دستگاه با استاندارد 50 dBA کار می کند و شامل شش چرخه شستشو برای رفع نیازهای شما می باشد. یک قفسه ابزار داخلی هم برای ظروف عجیب و غریب در این ماشین وجود دارد. این ماشین ظرف شویی حتی شامل یک چرخه ضد عفونی برای از بین بردن باکتری ها نیز می شود.

مصرف کنندگان می گویند این دستگاه بشقاب ها را به خوبی می شویید و آنها را خوب خشک می کند و در عین حال بسیار بی سر و صدا کار می کند.

این دستگاه به طور کامل شما را از تعمیرکار ماشین ظرف شویی بی نیاز می کند.

با تشکر از اینکه مطالعه کردید.
منبع
[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 20 مرداد 1399 ] [ 14:59 ] [ سامان ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر