سنگ مصنوعی


سنگ مصنوعی (معادل واژه انگلیسی Artificial stone) ترکیبی از سنگ‌ های طبیعی با مواد افزودنی دیگر است که مواد اولیه سنگ مصنوعی شامل ترکیباتی نظیر سیمان و افزودنی های پلیمری است که سبب کاهش وزن و نصب سریع تر در آن ها خواهد شد. ایده ساخت سنگ مصنوعی به واسطه افزایش زیبایی و تنوع طرح و رنگ در نمای داخلی و نمای بیرونی ساختمان ها، سنگ فرش و کف پوش ها و همچنین محوطه سازی های بیرونی پدید آمد. تولید سنگ مصنوعی، پاسخی به نیاز سلیقه های مختلف در طراحی و فاکتورهای فیزیکی و مکانیکی با کیفیت و هزینه بهینه است.

https://mahakcolumn.com/wp-content/uploads/2020/04/sange-yengi1-600x800.jpg


یکی از ویژگی های مهم در سنگ های مصنوعی و صراحی سنگی وزن، ضخامت و قیمت کمتر آن ها نسبت به سنگ های طبیعی است. از آنجا که سنگ های مصنوعی از ترکیب مجدد سنگ های طبیعی با مواد افزاینده دیگر ساخته می شوند دارای قیمت کمتری نسبت به سنگ های طبیعی هستند. همچنین برای آماده نمودن یک سنگ طبیعی و استفاده آن در صنعت باید کارهای زیادی بر روی آن انجام گیرد که اجرای فرایندهای آن هزینه بر خواهد بود. با توجه به آن سنگ های مصنوعی دیگر نیازی به این فرایندها ندارند و در کنار آن می توان از طرح ها و رنگ های مختلف متناسب با سلیقه مشتری تولید نمود. یک نکته دیگر در تولید سنگ های مصنوعی ضخامت کمتر آن ها است که با توجه به مقاومت ساختاری بکار رفته در آن ها می توان از آن ها در فنداسیون های خاص با توانایی بالا بهره گرفت. سنگ های مصنوعی به دلیل رس بکار رفته در آن ها دارای قابلیت تحمل گرمایی بالایی هستند که این ویژگی سبب شده از آن در ساخت فضای خارجی و شومینه بهره برد. همچنین به دلیل بکار رفتن سیمان در آن همانند دیگر محصولات سیمانی عمر مفید بالایی خواهد داشت.

سنگ مصنوعی ینگی شرکت محک ستون

https://mahakcolumn.com/wp-content/uploads/2020/04/sange-yengi05.jpg

سنگ مصنوعی ینگی به دلیل زیبایی، رنگ روشن متمایل به سفید، مقاومت بالا، صیقل پذیری عالی، نسبت به سایر مصنوعات سنگی، مقاومت زیاد در برابر باران های اسیدی و رنگ و طرح زیبا جزء منحصر به فردترین مصنوعات سنگی دنیا می¬ باشد. سنگ ینگی با توجه به نوع طرح موج و رنگ زمینه به دسته بندی¬ های مختلفی از جمله سنگ ینگی بی موج، سنگ ینگی موج کبریتی، سنگ ینگی دنده گاوی، سنگ ینگی ابر و بادی و سنگ صراحی ینگی تقسیم می گردد. در رخساره سنگ ینگی رگه های سیاه ،قرمز و کرم مایل به قهوه ای دیده میشود.


[ بازدید : 234 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 25 ارديبهشت 1399 ] [ 15:51 ] [ سامان ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر