تاثیر تغذیه بر فعالیت های جنسی


http://s11.picofile.com/file/8396020884/high_protein_low_fat_foods11.jpg

داشتن یک رژیم غذایی کامل و مقوی می تواند بسیار اثر خوبی بر روند فعالیت های شخص بگذارد. علاوه بر دلایل روحی و روانی و اختلال های دستگاه تناسلی که منجر به ناتوانی جنسی می شود، گاهی اوقات نیز بروز برخی از ناتوانی ها به علت کمبود تغذیه و ضعف عمومی بدن است که شخص را از انجام هر گونه فعالیت جنسی و جسمی باز داشته و زمینه را برای انواع ناتوانی های جنسی فراهم می سازد.

داشتن یک تغذیه ی مناسب و کامل نه تنها می تواند از بروز ناتوانی های جنسی جلوگیری کند بلکه می تواند در بهبود این ناتوانی ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

از دیرباز، مردم به ساختن ترکیبات غذایی برای تقویت قوه ی جنسی مبادرت می ورزیدند. اکثرا زنان به خاطر بی میلی و سرد مزاجی به دنبال این ترکیبات هستند و مردها نیز با افزایش سن، قوای جنسی و بدنیشان کاهش می یابد و در صدد ترکیبی برای تقویت قوای جسمی و جنسی خود هستند. در بسیاری از کشورهای غربی و آمریکایی از مشروبات الکلی برای تقویت قوای جنسی خود استفاده می کنند. تحقیقات نشان داده که استفاده ی مکرر از مشروبات الکلی باعث ضعیف شدن قوای جنسی و اعصاب می گردد و با مصرف زیاد باعث عقیمی می گردد.

از نظر پزشکی و علمی غذاهایی که دارای ویتامین K و ویتامین E هستند در تقویت نیروی جنسی موثرند. هم چنین خوراکی هایی از قبیل: عسل، بادام، فندق، گردو، نارگیل، زرده ی تخم مرغ، خرما و پسته ی زمینی در درمان ناتوانی های جنسی و ضعف قوه ی جنسی تاثیر شگفت انگیزی دارند.

البته لازم به ذکر است که قبل از استفاده از هرگونه ترکیب یا دارویی باید اول نوع ناتوانی را تشخیص داد و بعد شروع به درمان کرد. خوردن باقالا و آرد تغلب در تجدید قوا و تقویت قوه ی جنسی بسیار موثر است. هم چنین خوردن پودر وانیل که در شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد نیز بسیار نیروبخش بوده و برای تقویت قوه ی جنسی تجویز شده است. از جمله ادویه های محرک قوای جنسی می توان به دارچین، زنجبیل، فلفل سیاه، جوز هندی اشاره کرد.

استفاده از روغن های گیاهی که به دو گونه هستند عده ای به علت تحریک آلت و بعضی به منظور خاصیت معطر و خوشبویی که دارند از آن ها استفاده می کنند و می توان این روغن ها را از داروهای گیاهی تهیه کرد در رفع ناتوانی می تواند موثر باشد.


برچسب ها: فعالیت جنسی , تغذیه ,
[ بازدید : 191 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ] [ 17:21 ] [ سامان ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر