معرفی اجمالی سایت تفریح و سرگرمی


تفریح و سرگرمی؛ هر مناسبت یک پیامک

(معرفی اجمالی سایت تفریح و سرگرمی)

قطعا دوست دارید با فرا رسیدن هر مناسبتی برای دوستان، خانواده و مخاطب خاص خودتان یک متن یا پیام زیبا ارسال کنید ولی متن مناسبی پیدا نمی کنید یا وقت زیادی را برای جستجو در وب هدر می دهید! … به شما بانک جامع پیامک و متن مناسبتی خودمان را پیشنهاد می دهیم.

بخش های فعال سایت ما:

پیامک ها

دلنوشته ها

جملات حکیمانه

عکس نوشته ها

تفریحات سالم

خواص خوراکیها


http://hamejoortour.com/wp-content/uploads/2020/01/photo_2018-03-22_16-38-48.jpg


ورود به سایت تفریح و سرگرمی

پیامک ها

متن ها و جملات زیبا ویژه تمام مناسبت های مذهبی – ملی – اس ام اس با موضوع عاشقانه – طنز و … بانک جامع پیامک های فارسی زیبا در اختیار شما خواهد بود.

دلنوشته ها

اشعار کوتاه و دلنوشته های عاشقانه ویژه مناسبتها – اشعار مذهبی (ولادت ها و شهادت ها ) – شعرهای عاشقانه و …

جملات حکیمانه

جملات و سخنان زیبای بزرگان و اندیشمندان جهان – متن های آموزنده و تاثیرگذار – جملات کوتاه فلسفی

عکس نوشته ها

عکسهای متن دار و تصاویر زیبا برای پروفایل و کارت پستال های مناسبت ها – عکس نوشته های عاشقانه – جملات تصویری

http://hamejoortour.com/wp-content/uploads/2020/01/tanze-khan-94.jpg

تفریحات سالم

کوتاه و مفید درباره پرورش و نگهداری انواع گل و گیاه آپارتمانی

کوتاه و مختصر درباره نگهداری انواع ماهیان آکواریومی

کوتاه و مفید درباره پرورش و نگهداری انواع پرندگان زینتی

خواص خوراکیها

مروری بر خواص شگفت انگیز خوراکیها – کوتاه درباره فواید میوه ها و سبزی ها در درمان بیماری ها


[ پنجشنبه 22 اسفند 1398 ] [ 0:52 ] [ سامان ]

ردیاب خودرو چیست؟


ردیاب خودرو چیست؟
ردیاب خودرو وسیله ای است الکترونیکی که دارای گیرنده و آنتن جی پی اس هست و میتواند سیگنال های ماهواره ای جی پی اس را دریافت کند و از با استفاده از این سیگنالها موقعیت ماشین را بر حسب طول و عرض جغرافیایی مشخص کند. معمولا ردیابهای خودرو سیم کارت خور هستند و با استفاده از آن سیم کارت اطلاعات طول و عرض جغرافیایی را برای صاحب ماشین ارسال میکند و صاحب ماشین با وارد کردن این مشخصات در نقشه گوگل محل دقیق ماشین خود را پیدا کند.
البته ردیاب های امروزی اکثر دارای وب سایت پشتیبانی هستند که در آن صاحب خودرو میتواتند محل ماشین خود را ببیند و مسیر هایی را که طی کرده ببیند. سرعت لحظه ای ماشین را ببیند و ...!
بعضی از ردیاب های خودرو میتوانند دو سیم کارت را در خود جا بدهند مثلا یک سیمکارت همراه اول و یک ایرانسل تا اگر ماشین در جایی بود که یکی از سیمکارت ها آنتن نمیداد با استفاده ازدیگری بنواند اطلاعات را ارسال کند.
اغلب ردیاب های خودرو به برق ماشین وصل میشوند البته خودشان باطری دارند و چنانچه باطری ماشین برداشته شود تا چند روز میتوانند با استفاده از باطری داخلی خودشان کار کنند.
ردیاب های پیشرفته تر میتوانند با استفاده از آنتن های موبایل و وای فای های موجود در اطراف ماشین مکان یابی دقیق تر و سریعتری انجام بدهند.
میتوان برای ردیاب محدوده مجاز حرکت تعریف کرد و چنانچه ماشین از آن محدوده خارج شود به صاحبش اطلاع بدهد همچنین میتوان سرعت مجاز برای ماشین تعریف کرد و در صورتیکه راننده از سرعت مجاز بیشتر رلنندگی کند به مالک خودرو گزارش بدهد.برخی ردیاب ها به شما امکان میدهند از راه دور و با استفاده از فرامین پیامکی ماشین را خاموش یا روشن کنید.
اگر شما دارای شرکتی هستید که خودرو برای سرویس دهی در اختیار دیگران میگذارد داشتن ردیاب بر روی خودرو ها بسیار برایتان ضروری است حتی اگر شرکت ندارید با استفاده از ردیاب ماشین میتوانید محل دقیق خودرو خود را ببینید و اگر روزی خدای نکرده ماشین شما سرقت شد به سرعت آنرا پیدا کنید!
از نظر قیمتی میتوان گفت ردیاب ها بر اساس قابلیت ها و کیفیت ساختشان قیمت های متفاوتی دارند ارزان ترین ردیاب خودرو قیمتی حدود 350 هزار تومن دارد و ردیاب با قیمت 2 میلیون تومن هم در بازار موجود است!
هر چند قیمت ردیاب خودرو پارامتر مهمی در خرید است اما نکته ای که باید خیلی به آن توجه داشته باشید این است که ردیاب را از شرکتی بخرید که پشتیبانی خوبی داشته باشد و پنل کنترل ردیاب خودرو آن به خوبی کار کند و سایت مربوطه قطع و وصلی نداشته باشد.


[ شنبه 26 بهمن 1398 ] [ 0:09 ] [ سامان ]

دلیل اختلالات میل جنسی


دلیل اختلالات میل جنسی

به طور طبیعی پس از نزدیکی نوعی احساس راحتی و انبساط عضلانی و آرامش روانی در زن و مرد ایجاد می شود. اما بعضی از افراد پس از مقاربت دچار ملال و دلتنگی می شوند. چنین افرادی پس از رابطه جنسی رضایت بخش از سایر لحاظ دچار افسردگی، تنش، اضطراب و تحریک پذیری می شوند و غالبا سعی می کنند از شریک جنسی خود فاصله بگیرند. میزان بروز این حالت در مردها بیشتر است. علل آن گوناگون است و به طور کلی به نظر شخص نسبت به سکس و به خصوص به شریک جنسی مربوط می گردد. چنین حالتی ممکن است در روابط ممنوع یا در مقابل فواحش بیشتر ظاهر گردد. ممکن است این حالت در برخی از افراد به دلیل ترس از ابتلای به بیماریهای مقاربتی و عواقب آن ایجاد شود.

اختلالات میل جنسی:

اختلالات میل جنسی ممکن است نشانه ای از مسایل زیستی، روانی نابسامانیهای بین فردی یا ترکیبی از این عوامل باشد. عملکرد جنسی ممکن است تحت تاثر منفی هر نوع فشار روانی، اضطراب، اختلال هیجانی یا ناآگاهی از عمل و فیزیولوژی جنسی قرار گیرد. اختلال میل جنسی امکان دارد تمام عمر وجود داشته باشد یا پس از یک دوره عملکرد طبیعی جنسی پدید آید. این اختلال ممکن است دایمی یا موقعیتی باشد یعنی محدود به شریک جنسی یا موقعیتی خاص و کلی یا جزیی باشد.

ازدواج به وصال نرسیده

در این اختلال زوجین هرگز قادر به مقاربت نیستند و در مورد تمایلات جنسی کم اطلاع و مهار شده می باشند. احساس گناه، شرم یا بی کفایتی آنها تحت تاثیر مشکلاتشان افزایش می یابد و احتیاج به جستجوی چاره و در عین حال گرایش به پنهان نگاه داشتن موضوع آنها را در وضعیتی ناراحت کننده قرار می دهد.

بعضی از زوج ها ماها و یا سالها پس از ازدواج با این مشکل مواجه می شوند. معمولا آنها با هم و مستقیما به جستجوی راه چاره بر نمی آیند. اما زن ممکن است مساله را در ملاقات با پزشک متخصص زنان با شکایت های مبهم از ناحیه اندام تناسلی مطرح نماید. متخصص زنان ممکن است در معاینه متوجه سالم بودن پرده بکارت بیمار بشود. گاه حتی ممکن است زن تحت عمل برداشتن پرده بکارت قرار گرفته باشد. جراحی پرده بکارت معمولا به صورت یک استرس ثانوی سبب افزایش احساس بی کفایتی در شوهر می گرد. زن ممکن است احساس کند که با او بدرفتاری شده و نقصی در وی به وجود آورده اند و نگرانی شوهر نیز در مورد مردانگی خود بیشتر گردد. برداشتن پرده بکارت معمولا بدون حل مشکل به وخیم تر شدن مشکل منجر می شود. معمولا بهانه مراجعه به پزشک بحث در مورد راهنمای جلوگیری از بارداری یا حتی درخواست تحقیق در مورد مشکل ناباروری است. وقتی مساله روشن شد غالبا با موفقیت درمان می شود. طول مدت مشکل اهمیت چندانی در پیش آگهی ندارد. فقدان آگاهیهای جنسی، مهارهای جنسی از سوی والدین و اجتماع، وابستگی شدید به خانواده اولیه و مسایل مربوط به هویت جنسی از علل مساعد کننده این مشکل می باشند. علاوه بر اینها تعصبات مذهبی همراه با کنترل شدید رشد جنسی و اجتماعی یا یکسان نگری تمایلات جنسی با گناه و ناپاکی نیز یکی از عوامل عمده شمرده شده است. بسیاری از زنانی که ازدواج کرده اند ولی رابطه جنسی ندارند ادراکهایی مسخ شده در مورد مهبل خود دارند. ممکن است ترس از طبیعی نبودن مجرای آلت تناسلی، ترس از بسیار کوچک یا نرم بودن مهبل یا اشتباه شدن آن با مقعد- که به احساس ناپاک بودن آن منجر می گردد- وجود داشته باشد. مرد نیز ممکن است در این برداشت های نادرست سهیم باشد و آلت تناسلی زن را برای خود خطرناک بداند. به بسیاری از این گونه افراد با آموزش ساده کالبدشناسی و فیزیولوژی تناسلی، و با دادن اطلاعات اخلاقی از جانب پزشک می توان کمک کرد. هر دو طرف در ازدواج بدون رابطه جنسی سهیم هستند و به همین دلیل درگیر شدن هر دوی آنها در جریان درمان، مطلوب است. مشاوره زناشویی، روان درمانی و مشاوره پزشک خانواده یا متخصص زنان و متخصص مجاری ادراری و تناسلی در برطرف کردن اختلال موثر می باشند.


برچسب ها: اختلال جنسی , میل جنسیم کم شده چیکار کنم نی نی سایت , میل جنسیم نی نی سایت ,
[ دوشنبه 21 بهمن 1398 ] [ 4:01 ] [ سامان ]

مقاله درمورد افسردگی


مقاله درمورد افسردگی

وقتی در اوایل بیست سالگی ‌ام برای اولین بار افسردگی را تجربه کردم، متوجه شدم که یکی از بزرگترین چالش های اطرافیانم درک چیزی بود که در آن دوره احساس می‌کردم یا احساس نمی‌کردم. حالا بعد از درمان، می‌توانم این فهرست را درست کنم، کاری که در حین بیماری قادر به انجام آن نبودم. به هر حال این فقط مربوط به تجربه خودم نیست. میزان بیماری های روانی همچنان در حال افزایش است. افسردگی، یکی از علل اصلی ناتوانی در جهان است. طبق آمار سازمان بهداشت جهانی (WHO) از هر چهار نفر یک نفر در طول زندگی‌ اش یک بیماری روانی را تجربه می‌کند. کلید درمان قطعی در درمان هر بیماری، درک کردن آن است و این در خانه آغاز می‌شود. خواه بیمار دوست، همسر، همکار یا اعضای خانواده باشد. داشتن کسی که افسردگی را درک کند می ‌تواند وضع را تغییر دهد. این ۱۱ مساله بر اساس تجربه شخصی من هستند که در مورد بقیه هم صدق می کند. اگر برای توضیح مسایل غیر قابل توضیح کمک می‌کنند، لطفا آنها را به اشتراک بگذارید.

۱- یک «موجود وهمی» کوچک در گوشتان زندگی می‌کند

چه یادتان برود برای مصاحبه دوستتان آرزوی موفقیت کنید، یا چیزی را در ایمیل غلط بنویسید، حتی کوچکترین اشتباه، یک تیک دیگر در فهرست آنچه نمی‌ توانید به درستی انجام دهید اضافه می‌کند. در حالی که یک ذهن منطقی ممکن است از آن دوست عذرخواهی کند و خود را ببخشد، شما در گوشتان صدایی می‌شنوید که می‌گوید «شما دوست، کارمند یا فرد بدی هستید و شایسته شاد بودن نیستید!»

۲- با تاخیر کار می‌کنید

تا به حال دیده ‌اید در اخبار مجری با گزارشگری در آن سوی مرزها صحبت کند؟ قبل از اینکه صدای مجری به گوشی خبرنگار برسد، تاخیری عجیب وجود دارد. چند ثانیه سکوت که در برنامه زنده تلویزیونی خیلی طولانی به نظر می ‌رسد. وقتی افسرده هستید مکالمات اینگونه به نظر می ‌رسند. مغز شما زمان بیشتری برای پردازش آنچه شنیده است لازم دارد و این مساله باعث تاخیر می‌شود. کندی شما در صحبت کردن برای اطرافیانتان آشکار می‌شود و این باعث توقف شرکت همه در مکالمه می ‌شود. بزرگترین امید شما این است که افراد شما را در نظر نگیرند و بتوانید در پس ‌زمینه محو شوید.

۳- شنل نامرئی خودتان را درست می‌ کنید

مثل هری پاتر، آنها که افسردگی دارند وسیله ‌ای دارند که بسیار تاثیرگذارتر از چیزی است که هری با آن دزدکی در اطراف هاگوارتز حرکت می‌کرد. نه تنها شما را محو می‌کند بلکه این کار را آرام و به تدریج انجام می‌ دهد، به طوری که هیچ کس اطراف شما متوجه آن نمی‌شود. اول، به آرامی از مکالمات عقب می‌کشید. برای اینکه دیگران را از صحنه خارج کنید، معمولا به صورت کلی جواب می‌دهید «خوبم» در حالی که کم کم دعوت به رویدادهای اجتماعی را رد می‌کنید. افراد یکی پس از دیگری، از دعوت کردن و در نظر گرفتن شما دست می‌کشند و پیش از اینکه خودتان بدانید، اجی، مجی! نامرئی شده‌اید.

۴- ذهنتان آماده باش است

وقتی افسرده بودم می‌توانستم روزها تا حتی یک هفته بروم و آنچه اتفاق افتاده را به یاد نیاورم. انگار مغزم در حالت آماده باش باشد و هرچند از نظر تکنیکی زنده است و کار می‌کند، اطلاعات را تحلیل نمی‌ کند و به یاد نمی ‌آورد. برای اطرافیانتان، می‌توانید «عادی» به نظر برسید. به این دلیل که به صورت خلبان اتوماتیک عمل ‌می‌کنید، حرف می‌ زنید و کارها را به درستی انجام می‌دهید اما واقعا حاضر نیستید.

۵- دنیا شبیه فیلم ترسناک می‌شود

در ۲۳ سالگی، حتی از اینکه به تنهایی سوار اتوبوس شوم می‌ترسیدم. حرف زدن با غریبه‌ها مثل این بود که یک دسته عنکبوت غول پیکر در خیابان دنبالم کرده باشند. هر روز، هر گوشه‌ای، یک صحنه وحشتناک وجود داشت. این به جایی رسید که تنها در رختخوابم، زیر پتو احساس امنیت می‌کردم، جایی که دور از تمام دنیایی بودم که در آن به هیچ کس اعتماد نداشتم.

۶- مثل همیشه به نظر می‌رسید، ولی مثل همیشه نیستید

چه کسی بود که آن قدر ساده با دوستانش می‌خندید؟ آن آدم به نسخه امروزی ‌اش چه می‌گفت؟ تفاوت کسی که هستید (قبل از افسردگی) و کسی که هستید (بعد از افسردگی) می ‌تواند بسیار باشد. نمی‌توانید احساس واقعا شاد بودن را به خاطر بیاورید و نگرانید که دیگر هیچ وقت دوباره آن را احساس نکنید.

۷- احساس گناه می‌کنید. انگار تقصیر شماست که بیمار شده‌اید

یکی از علایم تاسف بار افسردگی این است که افراد از داشتن این بیماری احساس گناه می‌کنند. نه تنها فکر می‌ کنید که تقصیر شما است که برای مقابله با افکار و احساسات منفی به اندازه کافی قوی نیستید، بلکه از اینکه دیگران نگران شما هستند وقتی مشکل فیزیکی وجود ندارد هم احساس بدی دارید. واکنش افرادی که نمی ‌دانند حرف هایی مثل «اخمهایت را باز کن، اوضاع آن قدر هم بد نیست» یا «فکرش را نکن» حالتان را بدتر می‌کند، تنها باعث می ‌شود شما از این که حال آنها به خاطر شما بد است، احساس گناه بیشتری کنید.

۸- می‌تواند منجر به خود ویرانگری شود

مانند پاسخ جنگ یا گریز که ما انسان ها در آن با دیگر جانوران شباهت داریم، وقتی از جنگیدن خسته‌ایم، پا به فرار می‌گذاریم. شما خسته از احساس گناه، خود را عقب می‌کشید و او را متقاعد می‌کنید که اگر تنها باشید برای همه بهتر است. این وقتی است که وارد حالت خود تخریبی می‌شویم و خود را از کمکی که لازم داریم محروم کرده، از تعهداتمان دست می‌کشیم و از نشان دادن هرگونه مهربانی به خود امتناع می ‌ورزیم.

۹- زندگی را از طریق یک دیوار شیشه ‌ای می‌بینید

وقتی بیشتر در افسردگی فرو می ‎روید، احساس می‌کنید یک ناظر در حال تماشای دنیایی هستید که به آن تعلق ندارید. با دیدن شرایط واقعی یا بروز احساسات، ارتباط خود را با زندگی واقعی از دست داده و بیشتر در خود فرو می ‌روید. می‌دانید باید چه احساسی داشته باشید اما نمی ‌توانید آن را احساس کنید، انگار یک دیوار شیشه ‌ای بین شما و بقیه دنیا وجود داشته باشد.

۱۰- نمی‌خواهید درباره‌اش صحبت کنید

یکی از چالش برانگیز ترین نشانه‌ های افسردگی برای اطرافیان این است که نمی‌خواهید درباره آن صحبت کنید. در حقیقت، شما نمی‌دانید چه مشکلی وجود دارد و وقتی افراد از شما می ‌پرسند، تلاش برای توضیح آن باعث می ‌شود از این که وقت آنها را می‌گیرید احساس حماقت یا گناه کنید. مزیت بازنگری این است که به شما اجازه می‌دهد ببینید چیزها می‌توانند تغییر کنند، اما وقتی در داخل دره هستید نمی‌توانید آن سوی کوه ها هیچ گونه افقی را ببینید.

۱۱- شما احساس غم نمی‌کنید، شما هیچ احساسی ندارید

یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد افسردگی این است که افسردگی نهایت غمگینی است. در تجربه من، افسردگی با غمگینی تفاوت دارد. افسردگی، فقدان احساس است. وقتی غمگین هستید چیزی احساس می‌کنید. غمگینی می‌تواند نوعی رهایی باشد. غمگینی برای فقدان چیزی به شما کمک می‌کند که خود را با آن وفق دهید، احساس را درک کرده و ادامه دهید. افسردگی فقدان احساس است، چیزی که از ما انسان می ‌سازد. حالت برزخی است که در آن، هر چیزی که تاکنون شناخته ‌اید دیگر معنا یا هدف ندارد. می‌دانم که گفتم ۱۱ مورد، اما می ‌خواهم یکی دیگر را هم یواشکی اضافه کنم چون مهمترین مساله است.

۱۲- می‌تواند بگذرد و خواهد گذشت

مثل شدید ترین طوفان ها، با کمک و پشتیبانی درست، سرانجام خواهد گذشت. هرچند ممکن است شما دیگر هرگز تبدیل به آدم قبلی نشوید، یک فرد جدید، قوی تر و خود آگاه تر خواهید بود. بزرگترین درسی که تا به حال گرفته ‌ام این است که به مردم اجازه دهم کمکم کنند، حتی وقتی غیر عادی ‌ترین کار ممکن به نظر می ‌رسد.


برچسب ها: افسردگی چیست , افسردگی شدید , افسردگی پس از زایمان , افسردگی دو قطبی , افسردگی فصلی , افسردگی در بارداری , افسردگی بعد از زایمان , افسردگی علی یاسینی , افسردگی مزمن , افسردگی در نوجوانان , افسردگی درمان , افسردگی ماژور , افسردگی در جدول , افسردگی پرنس هری , افسردگی اساسی , افسردگی در کودکان , افسردگی حا ,
[ يکشنبه 20 بهمن 1398 ] [ 18:35 ] [ سامان ]

تحقیق درمورد شلوار مناسب ورزش و محیط کار



وقتی می‌خواهم ورزش کنم، این را می‌دانم که باید شلوار مناسبی بپوشم، چرا که در غیر اینصورت نمی‌توانم از زمان ورزش کردنم در باشگاه، بیشترین لذت و بهترین استفاده را ببرم. افراد بسیار کمی از این واقعیت اطلاع دارند که اگر لباس مناسبی به تن نکنند، زودتر ورزششان را به اتمام می‌رسانند، مخصوصاً در فصل‌های گرم سال. این دقیقاً اتفاقی است که هیچ کدام ما دوست نداریم رخ دهد.

پارچه‌ی مناسب

اولین چیزی که باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب پارچه‌ی مناسب است. لباس‌های ورزشی، مخصوصاً شلوارها در انواع پارچه‌ها عرضه می‌شوند.

پارچه‌های مصنوعی

آخرین مدل‌های پارچه‌های مصنوعی می‌توانند عرق را از بدن شما دور کرده و به سطح پارچه بیاورند، بنابراین سریعاً عرق شما تبخیر خواهد شد. اما اگر شما کم توجهی کنید و انواع پارچه‌های مصنوعی نامناسب را خریداری کنید، دقیقاً می‌تواند تأثیری خلاف آنچه گفته شد داشته باشد، یعنی عرق را درون خودش محبوس کند! این پیشامد می‌تواند به خارش پوست یا ناراحتی‌های بدتری منجر شود، که نتیجتاً باعث خواهد شد تلاش کنید زودتر سر و ته ورزشتان را هم بیاورید!

پارچه‌های نخی

بنظر می‌رسد که شلوارهای نخی خیلی با پوست ملایم‌تر رفتار می‌کنند، همچنین افراد بیشتری با پارچه‌های نخی سازگاری دارند و آنرا تحمل می‌کنند. متأسفانه شلوارهای نخی عادی، در دفع تعریق آنچنان خوب نیستند. در حقیقت، شلوارهای نخی عرق را جذب کرده و در خود نگاه می‌دارند!

پس اگر حس کردید که شلوارتان بیش از اندازه سنگین شده است، غافلگیر نشوید! حالا اگر برای یوگا شلوار پارچه‌ای استرچی انتخاب کردید، یکی از بهترین انتخاب‌ها را داشته‌اید. اما اگر معمولاً زیاد عرق می‌کنید، یا اینکه برنامه دارید سنگین ورزش کنید، بهتر است به سراغ پارچه‌های مصنوعی بروید که انتخاب اکثر ورزشکاران است.

شرایط آب و هوایی

برای انتخاب بهترین شلوار ورزشی، شرایط آب و هوایی هم نقش مهمی ایفا می‌کند. اگر می‌خواهید زیر سقف ورزش کنید، نیاز نیست لباس گرمی به تن کنید. فقط باید حواستان باشد هنگامی که می‌خواهید باشگاه را ترک کنید، لباس‌هایتان خشک باشد.

اما اگر تصمیم دارید که در فضای باز ورزش کنید، مخصوصاً در طول فصل‌های سرد سال، باید لباس‌هایی بپوشید که بدنتان را گرم نگاه دارد. از این موضوع هم غافل نباشید که به محض شروع ورزش، ضربان قلبتان بالا رفته و دمای بدنتان نیز افزایش پیدا می‌کند.متخصصین پیشنهاد می‌کنند که بهترین کار پوشیدن چند لایه لباس است، بنابراین هنگامی که احساس کردید بیش از اندازه بدنتان گرم شده است، یک لایه از لباس‌هایتان را در می‌آورید.

طول شلوار

چیز دیگری که مهم است،‌ طول یا قد شلوار است. در اکثر موارد، این موضوع به شرایط آب و هوایی و ترجیح شخص شما بر می‌گردد. مثلاً اگر می‌خواهید دوچرخه سواری کنید، شلوارهای استایل بگی و قد بلند را انتخاب نکنید، چرا که ممکن است در بین رکاب‌ها گیر کرده و وضعیت خطرناکی را برایتان بوجود بیاورد.

نوع بدن شما

هنگامی که می‌خواهید بهترین شلوار را برای ورزش انتخاب کنید، یکی دیگر از موارد مؤثر، نوع بدن شماست. مثلاً اگر شما شکم دارید، شلوارهای استرچ یا خیلی تنگ را انتخاب نکند که نفس کشیدن را برایتان سخت کند! و اگر دوست ندارید با پوشیدن شلوارک پاهایتان بنمایش در بیاید، انواع شلوارهای قد کوتاه، کاپری یا اصطلاحاً برمودا را تست کنید. بهرحال بخاطر بسپارید که شلوار شما هم باید راحت باشد و هم برازنده‌ی شما. موفق باشید.


برچسب ها: شلوار مناسب ورزشی , شلوار مناسب برای ورزش , پارچه مناسب شلوار ورزشی ,
[ يکشنبه 20 بهمن 1398 ] [ 18:35 ] [ سامان ]